KROB MOTORSPORT

Výroba certifikovaných ochranných konstrukcí a dalších dílů pro motorsport

O nás

NĚCO Z HISTORIE

Vše začalo v roce 1981 se ŠKODOU 110 LS, kdy jsem jezdil jako spolujezdec v závodech Oblast ČR v rallye. V roce 1982 jsem přestoupil do role řidiče. Můj první závod na horkém sedadle byla Rallye Sedliště. Po úspěšném absolvování, jsem odřídil celý zbytek sezóny. Po úspěšné sezóně 1983 jsem se svým spolujezdcem postoupil do Přeboru ČR se Škodou 120 LS. První výrazný úspěch se dostavil v roce 1986, kdy jsem vyhrál Rallye Hrádek nad Nisou, poté postupně přicházely další úspěchy vydařené sezóny jako například 3. místo v Rallye Plzeň nebo 3. místo v Rallye Varnsdort.

V sezoně 1988-89 přišel přestup do rallyecrossu se Škodou v 130 L. Výsledky se dostavily velice rychle, obsadil jsem 1. místo v Rakovníku, 3 místa ve Zlomnici a v Římově. V roce 1990 jsem byl druhý v Sedlčanech, třetí v Borovanech a celkově druhý MČSFR, což byl můj největší úspěch. Za tento úspěch jsem byl odměněn závodem na Internations cup Croft circuit ve Velké Británii za reprezentaci ČSFR. V letech 1992-94 jsem přestoupil na výkonnější automobil Škoda 130 LR, získal první místo ve Hříškově, první a třetí v Sedlčanech. V sezoně 1992-94 jsem působil jako mechanik u Pavla a Petra Koutných v ME. V roce 2002 jsem začal připravovat tři vozy VW Polo pro ME a MMČR v rallyecrossu. V této sezóně jsme dosáhli velikého úspěchu, Aleš Zázvorka se stal mistrem Evropy, Milan Peruth byl třetí a to s námi připravovanými vozy VW Polo.

V roce 2007 začal syn jezdit hobbyrallycross se Škodou Favorit. S Favoritem jsme absolvovali tři úspěšné sezóny ověnčené množstvím vynikajících výsledků. V roce … jsme pořídili závodní speciál Peugeot 205 S1400, se kterým jsme se zúčastnili Závodů Automobilů do Vrchu. Sezóna byla zakončena ziskem titulu druhého více mistra v divizi E1 1400. Pro sezónu 2012 chystáme návrat do MMČR v Rallycrosse se zbrusu novým speciálem.

Jsme připraveni na další projekty.